niedziela, 3 maja 2015

Informacja~

Rozdział się spóźni. 

Witam.
Pragnę was z całego serducha, jak najmocniej się da, przeprosić. Q_Q
Rozdział się spózni- bardzo nad tym ubolewam. Mimo iż od pierwszego minęły 2 tygodnie, to na następną część trzeba będzie jeszcze odrobinę poczekać.
Z powodu sporych komplikacji, którymi jestem zawalona od tamtego tygodnia, rozdział pojawi się w terminie nie wyznaczonym.
Ale postaram się jak najszybciej to nadrobić.
Dodatkowo w ramach rekompensaty, do drugiego rozdziału dołączę ilustrację, przeze mnie wykonaną. xD
Myślę, że od przyszłego miesiąca wszystko się już tak ustabilizuje i z zawodami, i ze szkołą, więc kolejne rozdziały będą dodawane już jako tako systematycznie.
Dopóki tak się nie stanie- proszę o cierpliwość.
I jeszcze raz. Bardzo przepraszam. *^*

5 komentarzy:

  1. Oj, oj tam.xD Nie przepraszaj. Wiele osób wstawia rozdziały raz na miesiąc lub dwa miesiące. A u mnie też się zazwyczaj spóźniają.xD
    A ty za dwa tygodnie przepraszasz. Rly? To co mają powiedzieć takie autorki jak ja?xD
    Kochana skup się na zawodach i wygraj!
    Pozdrawiam Lavana Zoro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc, wygrałam. XD
      Ale tak przy okazji... Nie skończyłam rozdziału, jeszcze. Tak, tak. Obiecanki- cacanki. ;-;
      Może kiedyś się pojawi? *-*

      Usuń
  2. Serio, przepraszasz, bo rozdziału nie ma przez 2 tygodnie? (teraz to już nawet 3 xD).
    No, a tak swoją drogą, chciałam napisać, że przeczytałam prolog i rozdział 1. Teraz czekam na ciąg dalszy! I radzę Ci ten rozdział napisać, bo inaczej poznasz mój gniew, mhahahaha. XD *pseudo szatański śmiech*
    A co do tego, co przeczytałam, to powiem trochę krótko - masz przyjemny styl pisania, lekko się czytało, naprawdę. :) Akcja dopiero się rozkręca, więc mogę tylko napisać, że ciekawa jestem tej misji odnośnie mrocznych gildii. :3
    Kochana, z tego miejsca życzę Ci mnóstwa weny i cierpliwości do opowiadania (pisze to osoba, która sama teraz cierpi na chroniczny niedobór weny xD). Czekam na dalszą część! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeprasza za dwu tygodniowe braki. Teraz już cztery, ale co tam * macha ręką *
    Nie może, tylko na pewno. Rozdział ma być i tyle * żąda *
    Proszę?
    Sama cierpię na niedobór weny, a najlepszym lekarstwem zazwyczaj jest oglądanie filmów wszelakiej maści.
    Sama wiele razy próbowałam i dzięki temu zakańczałam historie.
    M.Sowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwutygodniowe braki to nic. Znaczy teraz już miesięczne ale ciiii... nikt nie słyszał ;) Mam nadzieję, że wrócisz szybko, bo wszyscy chcemy wiedzieć co dalej :D
    Wenę posyłam, wenę i czas

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj! Nic, przecież to nie kosztuję! A anonimki prosimy o podpisy!